Tråd: Adopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 19:47   #6
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Adopsjon

Vel for meg er alternativet enten barnløs eller adopsjon... hehe

psykiske problemer kan da egenfødte få også.. Og som jeg har lest på de sidene så trenger de jo søkere.. Ventetiden fra brasil ligger på ca 16 mnd.. Man går jo også gravid i 9 mnd så det er jo ikke såå mye lenger..

Ja det er dyrt, kan komme på oppi 200 000 totalt med reise og alt vil jeg tro..

Høres litt merkelig ut at det er mangel på barn å adoptere, for det er da såå mange foreldreløse barn der ute? Må såfall være at dem ikke er oppe for adopsjon eller noe sånt, at dem ikke blir godkjent av firmaene eller noe..

Hva måtte hun igjennom med adopsjon som var så fælt da? Jeg spør jo her fordi jeg lurer på hva en må igjennom..
Ikke vil jeg gå gravid, ikke vil jeg føde, og ikke vil jeg ha barn som har mine gener eller ligner på meg.....Med min flaks hadde jeg nok fått diabetes, bekkenløsning og keisersnitt og hele pakka, grøss

At noen vil utsette kroppen sin for sånt, ja nei det skjønner ikke jeg.. Men man må vel kanskje ha født for å forstå det? Godt mulig jeg hadde ombestemt meg om jeg ble gravid, men det er litt dumt om jeg ikke hadde det... Har en sjef nå som er gravid og hun har slitt i mange mnd.. jeg vil ikke igjennom det h.. der..

Skjønt, kanskje om jeg var mann så skulle jeg nok gjort det på egenhånd, men det er jo jeg ikke... hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:


Sist redigert av senorita : 29-11-10 kl 19:56.
senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat