Tråd: Adopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 20:01   #8
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Adopsjon

Opprinnelig lagt inn av Vippa, her.

Jeg er norskadoptert og har aldri møtt noen som har problemer med det.

Når du skriver at du har problemer med å forholde deg til de fysiske plagene før/under/etter fødsel så kan jeg ihvertfall si at det er mye mindre fysisk og psykisk slitsomt enn å ta vare på barna i oppveksten. Søvnmangel, bekymringer og ikke minst minimalt med tid til seg selv. Jeg har to barn selv og elsker dem overalt på denne jord, men JA det er mer "slitsomt" etter at de kommer ut enn inni .

Nei norskadoptert er vel ikke så mange som merker uten om man vet om det, så da er det vel ikke så lett å "ha problemer" med det.. har man en annerledes hudfarge er det nok litt annerledes. Det er nok ganske vanskelig å få en norsk unge om man skal adoptere tror jeg..

Jeg lurer litt på hvilke fysiske plager du får av å ha barn? Det å gå gravid kan sikkert være fint om man ikke får noen plager, men noen får jo også masse plager.

Nekter å tro du rivner nedentil og får bekkenløsning av å ha unger i hus. hihi..
Det JEG ikke skjønner er hvorfor folk er sånn i mot adopsjon? Hadde jeg sagt jeg ikke KUNNE få unger, hadde dere vært like mye i mot det da?

Jeg får kanskje dra og utrede meg, om jeg er heldig så kan jeg ikke få unger.. Så slipper jeg alle de slitsomme prevensjonsmidlene som bare fucker opp kroppen min..

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat