Tråd: Adopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 20:04   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Adopsjon

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.


Høres litt merkelig ut at det er mangel på barn å adoptere, for det er da såå mange foreldreløse barn der ute? Må såfall være at dem ikke er oppe for adopsjon eller noe sånt, at dem ikke blir godkjent av firmaene eller noe..

Det stemmer ja, det er mange foreldreløse barn, men da snakker vi om gatebarn. Vi kan jo ikke bare plukke dem opp fra gata heller, for å adoptere må det gå via firma og der er det mangel på barn per i dag, i forhold til antallet potensielle adoptivforeldre. Gatebarn blir noe annet (dessverre, det er tragisk hvor mange som lider).

Jeg har fått to barn selv, og har ingen barnløse venninner. Jeg tror ingen av oss ville kjent oss igjen i det du skriver om svangerskap, hehe. Jo kanskje noen til dels, men alle har fått mer enn 1 barn til tross for at et par av dem har hatt ganske fæle svangerskap. Det er helt fantastisk å få oppleve det, men vil man ikke så er det jo ingen problem å la være, man skal jo ikke føle seg tvunget til å få egenfødte barn, selvsagt. Jeg bare skjønner ikke at man ser på det på din måte, for jeg tenker jo helt omvendt. Men vi er jo forskjellige.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat