Tråd: Adopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 20:08   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Adopsjon

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg lurer litt på hvilke fysiske plager du får av å ha barn? Det å gå gravid kan sikkert være fint om man ikke får noen plager, men noen får jo også masse plager.

Nekter å tro du rivner nedentil og får bekkenløsning av å ha unger i hus. hihi..

Svangerskapsplager er jo som regel kortvarige, de går jo over etter fødselen? Noen får litt bekkenplager etterpå, men det er vel ikke normalen, sånn egentlig. I hvert fall ikke den hemmende sorten.
Revner nedentil under fødsel gjør man stort sett, men for det første kjenner du det ikke når det skjer, og for det andre bruker de i dag noe som heter "finsk grep" når ungen skal ut, slik at man revner mye mindre og de syr jo det lille man evt. revner etterpå.

Jeg revnet MYE med eldste, hele fødselen varte i knapt halvannen time og hun føk ut som en rakett og etterlot hønemor som et blodig krater. Jeg ble sydd i minst en time etterpå, av kirurg. Jeg merket ingenting annet etterpå enn at det var litt vondt å sitte og tisse i en ukes tid, etterpå var alt helt normalt og alt SÅ og SER normalt ut. Så om man revner normalt lite er det ingen fare whatsoever. Man får ikke ødelagt underliv av å føde, altså, det er en myte og skjer det så er man maks uheldig.

Jeg synes overhodet ikke du skal bli gravid om du ikke vil det selv, men jeg synes det er dumt om du lar tanker som ikke engang har rot i virkeligheten, stoppe deg fra det. For det du tenker om svangerskap, stemmer egentlig ikke, ikke så veldig.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat