Sv: Adopsjon
Først må jeg bare få sagt at trådstarter ikke startet tråden for at vi her inne skulle stille spørsmålstegn til hvorfor hun ikke vil føde. Jeg vil tro at når hun først har tatt det valget, så ligger det mye tanker og vurderinger rundt det. Ikke for å være frekk mot noen eller noe sånt, altså...men når hun ber om råd/tips/erfaringer rundt dette med adopsjon, så er det vel ikke meningen at vi skal være kritiske til hennes personlige valg Så var det sagt..hehe
Jeg har to nære venner som har adoptert, og de er begge superfornøyde. Det er en laaaaang prosess, og det kan være både tungt og slitsomt underveis, men det er verdt det. Sikkert akkurat som på samme måte som biologiske foreldre sier det var tungt å være gravid, og å føde osv..
Jeg synes det står respekt av ditt valg!! Det er første gang jeg har hørt at det ikke er nok barn som trenger foreldre... Men nå er kanskje ikke jeg helt oppdatert
Det eneste jeg vet, er at mine 2 venninner som har adoptert, har en helt annen erfaring om akkurat det. Så snart de henta barnet på barnehjemmet, så kom en ny unge inn på hjemmet, for å klargjøres for adopsjon...