Tråd: Adopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 22:50   #26
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Adopsjon

Nei men velger man fosterbarn må det da være ganske sårt å ha en unge noen få år og så evt miste den igjen? Vet ikke så mye om hvordan det virker med slike, men der får vel også foreldrene vite hvem som er fosterfamilie, og jeg kan heller ikke tenke meg å ha biologiske foreldre hengende over meg fordi de er fratatt ungen sin og vil ha den tilbake..

Du blir jo ikke foreldrene til det barnet.. En egenfødt unge eller adoptert blir jo din familie/slektning.. Har jo ikke noe med å eie å gjøre. Regner med du ikke ville levert fra deg ungen din (egenfødt) etter noen år til noen andre?

At jeg vil adoptere selv om jeg kan få barn må jeg vel ikke grunngi? Det burde da holde at man vil hjelpe noen av dem barna som allerede er satt til verden fremfor å lage enda flere? Det finnes da flere folk som adopterer som både har egne barn og som kan få egne barn..

Vet om folk som har hatt fine svangerskap, og jeg vet om folk som har vært sykmeldt i flere måneder og opp til år etterpå..

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat