Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 11:22   #340
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

vel gikk jo ned på ED , men motivasjonen ble borte ,hadde gått på Ed i tre uker ,helt streigt,,gikk ned 5 kilo , så hadde jeg to dager med utskjeilese ,,ikke noe voldsomt ,men det resulterte i fire kilo opp,,joda var sikkert vann,så ble det nesten en uke til på ED og kiloene ble ikke borte,,så da orket jeg ret å slett ikke synet av de produktene mer,,bestemte meg for å gå for spisdegslank,,angrer ikke på det ,,jeg spiser fire måltider om dagen,brød med mye godt pålegg og en middag,,jeg får det fra spisdegslank,,.så forandret tankegangen min at jeg må ikke gå ned en hel haug i mnd ,,jeg har tid til og la det gå litt sagtere,.og kan være sosial blant folk,jeg må ikke ha med meg egen mat.jeg kan spise litt a v det jeg får..ok vekta går kanskje ned litt sagtere,,men om jeg mister tre kilo i mnd,så er det faktisk 18 kilo på 6 mnd.
for det jeg har erfart med ED er at en går veldig fort opp,gikk jo også på ED før påske og gikk ned 8 kilo på kort tid,,reiste så til syden en uke og gikk opp 6 kilo den uka,,joda spiste vanlig normal mat ikke så mye vin ,men litt ble det jo
jeg tro at kroppen blir litt ødelagt på ED når en har gått på dette flere ganger,,går sagtere ned og fortere opp
men for all del ED er ikke å forakte ,men det som er vansklig er å gå igjennomm alle fasene uten o skjeie ut ,, de fleste detter ut etter fase to , noen klarer seg halvhjertet i neste fase ..
nei dette ble langt å rotete
men for meg fungerer spisdegslank..jeg har et såkalt normalt kosthold .jeg spiser bare et annet brød en nabon
tenker på de som har cøliaci ,, de må også spise anerledes brød,,

så jeg er veldig fornøyd med denne dietten

ps. eneste jeg savner,til tider er å sitte der en kveld med en stor pose med smågodt..men det er nok ikke så mye suget etter søtt . det er nok mer kjedsomhet,,akurat som kvelden blir så mye gøyere av den posen ,,

Du er nok inne på noe der. Du hadde gått på ED tidligere også, var det så? Dette er min andre gang på ED og det går ikke fort ned nei....
Hexenberg ville jo at jeg skulle begynne på SPDS, men jeg var fast bestemt på å følge ED siden det funket så bra sist, mulig jeg går over ti denne dietten på nyåret når jeg er i fase 3, en kombinasjon kanskje...

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat