Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 12:43   #425
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Men tenk også på hva dere har klart hittil! Dere har vært superflinke

Så forresten på et tv program idag, hvor kvinnen som både var vakker og slank ikke var fornøyd med kroppen sin og skjulte seg bak klær. Han tv-fyren hadde tatt et bilde av henne i undertøy som de hadde kamuflert med en å tegne over kroppen hennes med en annen farge og undertøy. Da hun skulle kritisere bilde, skrøt hun av hele figuren uten å vite at det var hennes eget. Er det ikke rart at vi er så stenge med oss selv? At alle andre ser så mye bedre ut enn oss selv? Vi må lære å elske oss selv i større grad.

Ikke mange ukene før jul, håper vi alle klarer våre mål - men jeg er her nok her etter jul også. Sikkert noen ribbekilo som skal av da

Det er sant, vi er veldig strenge mot oss selv. Og jeg personlig synes det er veldig fint former, har venninner med noen som har noen kilo for mye iflg BMI, men de er så flotte og nydelige, men de færreste ser det dessverre selv.

Jeg har etter jeg blitt eldre satt lavere krav til meg selv, sikkert derfor jeg blir så ekstra lei meg når vekta ikke går ned...denne gangen er jo målet mitt 10 kilo høyere enn for f.eks fem år siden....

Fantastiske resultater, Popp. Er det ED du har fulgt hele veien?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat