Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 16:24   #22
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Klassefest ...

Åhh. Kjenner meg så gæli igjen i alle historiene over her, jeg hadde også en sånn oppvekst. Sånne gjenforeninger har jeg alltid holdt meg laaangt unna, de søppelfolkene kan definitivt få seile sin egen sjø for meg.

Jeg ble utvist i en hel uke en gang på ungdomsskolen, fordi jeg til slutt tok igjen med mobberne mine. De var tre stykker, mye større og eldre enn meg, som holdt meg nede i en snøfonn og banket meg på en bortgjemt plass i skolegården. Da kjente jeg at "hovedsikringa" i hodet mitt bare røyk, og jeg griseklikka og slo og sparket tilbake. De var tre større gutter, jeg var ei lita jente. Jeg lyktes med å treffe hovedmannen med et skikkelig velretta spark midt i julebjellene med et knas. Derav utvisningen av meg. Dette er 26 år siden. Har hørt av bekjente fra bygda at denne fyren og kona ikke klarer å få barn. Hmm.... Lurer på hvorfor.

Hevn smaker best når den serveres kald.
Hold deg unna gjenforeningsfestene inntil du er rede til å knuse noen julebjeller som takk for sist...

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat