Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 17:29   #15
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Journaler og slikt, besøk eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Kreta, her.

Jeg er tildels enig i at det er rart å legge igjen "ha en fin dag" i jornalen til folk man igrunnen ikke kjenner, ...........

Tråden er forsåvidt halvannet år gammel, men dette måtte jeg kommentere!

Mange av oss kjenner hverandre også IRL, gjennom forumtreff og hyttetur, lunsjer, middager, sommertreff etc. Eller etter år her inne.
Om jeg ikke har en "klok" kommentar å komme med, kan en klem og et ønske om en fin dag være hyggelige tegn på at jeg har vært innom!
Selv syns jeg det er kjempehyggelig om noen titter innom, om enn bare for å legge igjen en klem!
Journalen min, eller dagbok om du vil, er mest til for mine tanker og skriblerier. Klart det er fint med kommentarer, men er det noe jeg vil ha mye tilbakemeldinger på, starter jeg en ny tråd som alle kan se, ikke bare de som titter innom journalen min!