Det ayurvediske kuren er ikke så dyr og kan gjøres hjemme. Den er nok forsiktigere enn den andre og må gjøres flere ganger. Den andre er nok dyrer. men omfanget av hva man må gjøre og hvor lenge etc, avhenger jo av problemene man har.
Jeg har planer om å legge ut beskrivelser etterhvert.
Jeg har begynt å drikke kokt varmt vann på fastende om morgenen. Også har jeg kjøpt ny deodorant i dag, aluminiumfri, på helsekosten. Og spiselig tannkrem. En liten begynnelse på bedre vaner. Kostholdet har jeg jo allerede gjort gode forbedringer på, men mer kan gjøres. Også skal jeg bestille tannlegetime, for å begynne å bytte ut amalgamet.
Det ene er forebyggende. Det å sørge for å gi kroppen det den trenger av næring, mosjon og god hygiene, badstu. Bruke naturlig kosmetikk og vaskelmidler etc. Dette for å sørge for at kroppen eri form til å klare og håndtere den forurensning som er uungåelig.
Det andre er å avgifte når en først er blitt syk, fått symptomerpå at noe er galt.
Jeg har planer om å legge ut beskrivelser/oppskrifter/tips etterhvert. For jeg skal helt klart prøve.