Sv: Er så lei..
Go girl!! Utrolig bra parert!! Som de andre her inne har skrevet også; bare hev deg over det. Ja, skulle virkelig tro at folk var kommet over det behovet for å rakke ned på andre for å føle seg bedre selv når man har kommet på videregående. Men noen mennesker tror jeg alltid vil være slik. Leste for litt siden boka til kona til dr Phil (..ja, ja.. ingen kommentar.. ), men hun skrev noe bra i forhold til en i svigerfamilien sin som alltid fikk henne til å føle seg dritt; Folk kkan si hva de vil, men det er helt opp til oss selv hvordan vi vil la det virke på oss.. Seff lettere sagt enn gjort, men folk vil alltid komme med dumme kommentarer om ting, enten det er ment slik eller ikke, og det er opp til oss å avgjøre om det er noe i det eller ikke.
Har heller ikke hatt det enkelt opp gjennom årene, selv om jeg ikke skal kalle det mobbing, men reagerte alltid voldsomt når noen skulle være morsomme på min bekostning, og da ble det vel ekstra morsomt å fortsette å plukke på meg, i fht de som ikke gadd å ta seg nær av kommentarer. Så det beste er nok å ta det slik du gjorde det nå den siste gangen. Kaldt og rolig, og så utrolig bra!!! Og bare kom deg gjennom det siste halvåret nå. Ikke la de få presset deg til å få fravær eller slutte. Det blir bedre etter hvert, og som regel er folk litt mer voksne når man kommer ut i arbeidslivet. Da jobber man med folk i alle aldre, og det vil aldri være akseptabelt å oppføre seg som en drittunge, slik disse jentene gjør.