Sv: Uregelmessig mens - noen innspill?
Fikk svar fra legen i dag - siterer det jeg skrev i journalen min:
Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.
Jeg fikk ihvertfall svar fra legen - og alle prøvene var helt fine! Ble så utrolig glad når jeg leste det; tror det må være det verste jeg vet om, å vente på svar på slike ting.
Men iallfall, det legen foreslo for å prøve å regulere inn mensen, er at jeg begynner med p-piller. Det er ikke noe bestemt, og han ville gjerne snakke med meg litt om det først, så jeg skal se om jeg rekker det i morgen eller fredag. Han la også til at jeg kan velge å vente et år eller to, noe jeg tror jeg skal gjøre. Det var jo tross alt ikke noe i veien med prøvene; hadde det vært det hadde det selvfølgelig vært en helt annen sak, men jeg prøver generelt å unngå piller (kjemikalier) med mindre det er absolutt nødvendig. Skal heller gi lavkarbo'en en sjanse til å ordne opp: det er jo tross alt et kosthold som hjelper med å få systemet "i balanse". Dessuten er jeg bare seksten, så kroppen har fortsatt tre år der den skal fikse opp i saker og ting. Vil gi den en sjanse til å ordne opp i det selv før jeg begynner å styre. 
|