Sv: Novemberskravletråden til 30+
Takk, Senorita :-) Jeg går inn for det med nebb og klør. Wow, 12 kilo er masse! Gratulerer!
Jo, alle skjønner vel at ingen dame vil være så tung. Mannen min tippet vekt i går: 85kg.... *himle* Så jeg har mye "skjult vekt". Det ser jeg jo selv og, det er bare måten vekta er fordelt -som både er til min fordel og ulempe. Fordelen sier seg selv, ulempen er jo at jeg ikke blir tatt på alvor at jeg virkelig vil NED i vekt. Ikke for å klage på svigers, men det er så vanskelig å skulle si noe til henne (ei lita nett dame på knapt 160 som aldri har sett 60-tallet på vekta -men som bestandig klager over den lille valken som hun greier å få tak i hvis hun drar hardt nok i den....) For henne er det "bare å spise knekkebrød" i et par uker, liksom. Og på treningssenteret "er det mange feite mennesker som virkelig trenger å være der".... Da blir man litt distansert i å skulle være åpen til henne med den innstillingen hun har... (Hun har skuffet meg mange ganger, ja)
Carisma: Det er jo en slags sannhet det med hvetemel... ;-) -Ikke dum den. Kanskje en grei en til svigers, og heller være åpen til foreldrene mine... :-)
|