Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 09:38   #36
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Å sette opp husleia!

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Vi betaler 500 kroner mer fra januar av..jeg orka rett og slett ikke lage noe stort nummer ut av det, når det ikke var noen større sum enn det....

Samtidig sa jeg ifra at mora hans, som er naboen her, roter igjennom søpla vår, og posten..Så får vi se om det blir noen bedring der...ellers burde han sette leia ned igjen for tort og svie...

Skikkelig ubehagelig!!....

Fikk levert en åpna(!!) pakke av han her en dag..mora hadde "funnet den på gulvet", og ikke sett at det stod adressat på den!???..MAKAN!..
Og dette var en nøkkel jeg venta på fra søs og samboer som var på ferie..Jeg skulle passe hund, og de glemte å levere nøkkel til meg før de dro...
Denne ble sendt på torsdag, og jeg fikk den på mandagen......

Jøssenavn!! Roter gjennom søpla og posten deres?? Og åpna pakka?? Det kan forsåvidt skje den beste, men det blir jo veldig mystifistisk når hun roter gjennom søpla osv! Hva med hunden? Måtte den være alene alle disse dagene??

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat