Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 13:32   #451
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Hallo ED folk der uteVeiedag-500 gr, jeg er kjempefornøyd, ikke fordi det er så mye men fordi det er ned!Med tanke på julen hvor det bli oppgang skulle jeg jo praktisk sett rast ned først, men, men, dette fungerer hvertfall for meg. 7,4 kg på ED på 10 uker, mindre enn mange, men bra!( Fra 17 august er det ned 9,8 kg da)Folk kommenterer det nå, så det vises bra!

Dr Hetland kommer vel til å få anfall i morgen,når jeg informerer om at jeg kommer til å smake litt kaker og littjulegodt i de 9 dagene julen står på, førjuls tiden er vanskelig, men den klarer jeg tross alt.

Hvordan gikk det med dere og veiing?

Grattis med nedgang - fabelaktig jobb så langt!!!!
Jeg hadde for 1 1/2 uke siden årets siste time hos Dr. Hetland, og hun fikk ikke anfall når jeg proklamerte at jeg kommer til å bevilge meg noen dager med fase 3-4 i julen.
Men nå har jeg ikke tenkt å gå helt amokk heller da, bare en klementin eller 10 (20 kanskje.... eller appelsin....)
Forøvrig blir det lavkarbo-julekaker på meg, samt hjemmelagd marsipan og appelsinlikør.
Ny prøvebakerunde står for tur i helgen.
Vekta har jeg forøvrig gjemt bort, har bestemt meg for å ikke veie meg før 1. januar.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat