Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 18:46   #60
Hasselnøtt
Medlem
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Bygd i Buskerud
Innlegg: 116
Hasselnøtt er på en erverdig vei

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Kan jeg spørre hva guttene dine spiser istedenfor godt? Min er så liten, at lørdagsgodt må til







Nå har guttene med adhd blitt store, men jeg "forer" våre 3 små med følgende ennå:

  1. Bergene Melk sjokoladen. Den er faktisk med ekte vanilje i Skrev takkebrev til Nidar da denne kom på makedet. Tidligere spesialbestillte jeg fra konditori.
  2. Potetgull (Salt type...ikke noe med paprika i)
  3. 7-up, (ikke light) Dette er en av de få brusene som ikke har E211 i seg. Det er ett konserveringsmiddel som kan forsterke hyperaktiviteten.
  4. Saftis uten noe sjokoladetrekk (Dvs ikke Lollipopp og slikt) Når det gjelder melke-is, så er det alltid falsk vanilje i den, så man bør helst lage den selv. Jeg har iskrem-maskin.
  5. Gotter kjøpt på helsekosten. Det er naturlige fargestoffer i dem. Mye bedre på smak også :-)
  6. Popcorn.
Min svigerinne testet dette ut på sin 3 klasse ett år til jul. Hun gav beskjed til foreldrene at ingen fikk ta med seg noe gotter til avsluttningen. Hun tenkte hun skulle følge mine råd og holdt seg til potetgull, popcorn og 7 -up. Det var helt forskjellig fra året før. Ungene satt på plassene sine og koste seg med sitt "gotter" og de hadde den flotteste avsluttningen noensinne. Andre lærere og ansatte tok turen bort i gangen og kikket inn i klasserommet. Dette måtte de bare se med egne øyne

__________________



MIN JOURNAL...
Hasselnøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat