Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 22:46   #63
Hasselnøtt
Medlem

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Bygd i Buskerud
Hasselnøtt er på en erverdig vei

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Ja, nå er ikke min hyperaktiv, men nå når jeg skal til London med han med meg i neste uke, skal jeg jammen prøve å holde han til 7 up mens vi er der. Han drikker farris blanda med eplejuice her hjemme (ren juice, ikke fra konsentrat)

Har og kjøpt godt fra helsekosten til han, så får han chips og popcorn. Jeg kjøpte is gjennom kinsarvik naturkost, som kjernesunn familie anbefaler. Der fant jeg og kjeks til å ha en gang iblant og godteri uten kunstige tilsetningstoffer eller E-stoffer. Fant og noe godteri som ikke hadde noe E-stoffer på helsekosten, så det får han Men Bergene melk er notert til han iblant Han liker jo sjokolade.De har jo den i mini versjon og

Jeg holder meg unna sukker i øyeblikket, mens jeg holder på å gå ned i vekt, men han kan jo prøve det ut litt..

Smakte forresten på en iskake når jeg var i klubb i går, med sukker i, og har hatt sinnsykt vondt i hodet i hele dag Tror ikke jeg tåler noe sukker mens jeg går på diett jeg altså!! Lurer på om mini og får vondt i hodet.. For han blir umulig når han har fått sukker.. (ikke noe godteri, men hjemmebakst)

Jeg er imponert over hvor flink du er . Jeg "stjeler" noen av dine tips. Skal prøve ut på de tre små. Utrolig spennende tema.

MIN JOURNAL...
Hasselnøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat