Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 12:45   #93
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg gikk tydeligvis til sengs litt for tidlig


Hehehe det gjorde tydeligvis jeg også

Er litt morsomt å lese denne tråden for alle har sine meninger om hva som er rett og hva som virker. Virker også som om enkelte skriver kun for å provosere, mens andre desverre ikke helt klarer å få frem hva de mener og dermed blir mistolket. Er vel en stor andel hunkjønn her på forumet og vi er jo skikkelig flinke til å overtolke den minste lille ting

Vi har alle forskjellige meninger og erfaringer og det skal respekteres, men jeg synes at man kan tåle og bli spurt om å forsvare sine meninger og tro, gjerne med gyldige referanser og forskningsresultat. Og ikke bare slenge ut at "jeg tror" og "jeg syns", sånn er det bare "end of discussion" - basta bom (og du er teit som ikke kan forstå at jeg bare tror/mener at sånn er det bare) . Forklar saklig hva du mener så kanskje blir motargumentasjonen også rimelig (forskeren i meg nå som snakker )

Når det er sagt merker jeg at for meg og min kropp nytter det ikke med kh-inntak under 25 g daglig. Da blir jeg tung i både hodet og kroppen. ingenting fungerer og jeg surrer både på jobb og hjemme, kortidsminne er helt på trynet og jeg husker ikke noen ting. Klarer heller ikke trene noe særlig, verken kardio eller vekter. Dessuten kan jeg bare glemme vektnedgang. Min kropp trives best med en kh mengde på rundt 30-40 g (og ikke for mye fett) da fungerer alt optimalt, er fortsatt i ketose på de kh-mengdene og har alle helsefordelene. Men det er jo slik jeg har det, vi er jo alle forskjellige.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat