Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 23:40   #127
PrøveKanin
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Nå orker jeg ikke skrive mere,ingen vits for det nytter jo ikke å diskutere noe annet enn det som har med lavkarbo "fakta"på dette forumet.For da blir en jo angrepet,og alt en sier er feil uansett så.

Jeg diskuterer gjerne, men jeg ville satt pris på om du dokumenterte påstandene dine i større grad enn du har gjort til nå. Alle mine påstander rundt lavkarbo, mettet fett osv er bygget på forskning, fagbøker om emnet, studier osv. Da synes jeg det blir litt feil at løse påstander fra motsatt hold skal stå som "sannheter".

Dette gjelder på ingen måte bare deg, faktisk har jeg aldri blitt vist en eneste studie / forskningsrapport / bevis / dokument fra en lavkalorier noengang som støtter hans syn, enda jeg er rimelig sikker på at det faktisk er blitt gjort studier på dette som har konkludert med at lavkalori har noe for seg. Derfor klarer jeg per dags dato ikke å respektere såkalte "Lavkaloriere". Men om det finnes hederlige unntak så hører jeg gjerne på dette og leser gjerne dokumentene bak også det synet.

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat