Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 10:18   #460
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ingen veiing på meg i dag, for jeg har altså bestemt meg for å utsette veiingen til 1. januar.
Men det virker som om hodet og kroppen er i litt bedre gjenge igjen - har vært i myyyye bedre humør de siste dagene og føler igjen en smule overskudd
Det hjalp nok mye å få mer informasjon om sykdommen til svigermor, samt at hun nå er kommet hjem fra sykehuset.
Hun har fått klar beskjed om at hun ikke får være alene de første ukene, og at hun fortsatt må innom for kontroller og videre oppfølging på sykehuset i tiden framover.
Siden vi fra mandag av ikke mulighet til å hjelpe med transport (blir jo helt uten førerkort her i huset), så skal hun bo hos sin søster.

Samboeren har forsonet seg med at førerkortet ryker for 10 mnd, det eneste han skal forsøke å argumentere med er at han nå blir hindret fra å være til hjelp for sin mor.
Så får vi se på mandag om dette gjør noe utslag

Var forresten på Hellbillies-konsert i går og er storfornøyd - me like
Og i dag er det julekakebaketestedag, for nå må jeg snart finne ut hva jeg faktisk skal lage til jul - skal ha minst 1 sort julekake som jeg trygt kan spise - så det så!

Ha en strålende lørdag da dere
(ble langt dette - må være i bedre form ja )

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat