Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 13:03   #462
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Har glemt å rapportere Dr Hetland timen min i går-skrevet om det i journalen min da men

Greit jeg skeiet ut i julen, uten å ta helt av da. MÅTTE begynne med frukt noen dager før, så jeg ikke ble liggende syk etter gløggen lillejulaften eller risgrøten på julaften(eneste gangen i året jeg spiser/drikker de karbo bombene der, bare så det er sagt-men jeg eeelsker det, gleder meg hele året)

Ble gratulert med å ikke lengre ha helseskadelig overvekt-DIGG!!!!!Hadde vært skjønnt å gå ned 2 kilo til før jul-Men det vet jeg ikke går altså-men da hadde jeg ikke bikket over 80 igjen i julen. Men hva så om jeg gjør det da egentlig-skal i fase 1 den 2.nyttårsdag for å starte opp systemet igjen. Så dette går bra, til slutt

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat