Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 18:10   #464
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Har glemt å rapportere Dr Hetland timen min i går-skrevet om det i journalen min da men

Greit jeg skeiet ut i julen, uten å ta helt av da. MÅTTE begynne med frukt noen dager før, så jeg ikke ble liggende syk etter gløggen lillejulaften eller risgrøten på julaften(eneste gangen i året jeg spiser/drikker de karbo bombene der, bare så det er sagt-men jeg eeelsker det, gleder meg hele året)

Der ser du - det gikk jo bra jo og en liten oppkarbing er absolutt å anbefale ja

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Ble gratulert med å ikke lengre ha helseskadelig overvekt-DIGG!!!!!


GRATULERE - godt jobba

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Hadde vært skjønnt å gå ned 2 kilo til før jul-Men det vet jeg ikke går altså-men da hadde jeg ikke bikket over 80 igjen i julen. Men hva så om jeg gjør det da egentlig-skal i fase 1 den 2.nyttårsdag for å starte opp systemet igjen. Så dette går bra, til slutt


Da er vi faktisk i samme situasjon, jeg har også egentlig behov for å komme meg ned 2 kg til før jul for å være under 80 ved nyttår.
Og jeg har også planer om en runde med fase 1 i januar - må jo knekke de siste 10 kiloene

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat