Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 18:38   #4
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: sinna på meg selv !!

Opprinnelig lagt inn av helenemor25, her.

Ja,får håpe det men er så surt likevel,jeg har ikke spist noe snop på 1mnd,men men..jeg får bare tenke positiv så går det bra

Skjønner at det er surt, men samtidig så TRENGER man ikke være helt nazi, selv om det er ett alternativ som er mye bedre. Og har man først spist snop, så har man spist snop, spist er spist og livet går vdere. Etterhvert vil du nok oppdage at det blir vanskelig å sperre seg selv helt ute av snoplivet, og matvarer som er forbudt blir automatisk noe man har basalt lyst på.

Så det er bare å tenke positivt og bare gå rett tilbake på dietten, så skal du se at du overlever nok

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat