Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 17:29   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nav - meldekort

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ja, det er jo nettopp det Men NAV kunne kanskje finne på å tro at jeg er turnusfrisk i helgene

Men da er jeg beroliget og fortsetter med å fylle ut fem kryss pr uke

Utrolig at du får penger på mandag allerede forresten ... Jeg har aldri fått dem før tirsdag samme hvor tidlig jeg sender inn!

Selvfølgelig er vi friske i helgene! Det er jo da vi gjør alt det vi ikke klarer i ukedagene når vi er for syke!

Får ikke penger før mandag kveld, altså! Tror det kommer an på banken man har. Skandiabanken er ganske kjapp! Sparebank1 er langt fra like rask til å få registrert innskudd!
Om kortet er registret mandag morgen kl 0700, går overføringen samme dag før kl 12 og derfra er det din bank som "bestemmer", liksom!

Sist redigert av Kitt : 05-12-10 kl 17:39.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat