Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-05, 12:14   #8
Gine
Medlem

Gine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 53
Gine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt likt

Håp! Håp!

Håper sammen med deg Lise!!!

Sånn jeg har opplevd det, så får man et snev av symptomene.

Da jeg gikk på ungdomsskolen, hadde jeg et kne som føltes som om det låste seg. Kneet fungerte egentlig, kunne rette ut benet, gå osv. Men det føltes ikke ut som om jeg hadde rettet ut kneet, selv om jeg hadde det. Kneet var ømt og vondt så å si hele tiden. En helt merkelig følelse! Voksesmerter var diagnosen både jeg selv og foreldrene mine satte. I dag skjønner jeg at det trolig var væskeannsamlinger pga allergi. Uansett, smerten var meget spesiell! Og for noen dager siden så opplevde jeg akkurat det samme problemet, eksakt den samme spesielle smerten og følelsen av og ikke kunne rette ut kneet. Men det var bare sånn et par-tre dager, kjenner det fortsatt, men veldig svakt. Så jeg tror at om en måned er jeg 'ferdig' med ungdomsskole-vondtene mine og tar da fatt på barneskolen... Vet det høres sprøtt ut, er ikke overbevist selv heller. Men jeg skal ha teorien i bakhodet...

Dette er ikke helt den 5. loven slik som Muskat og Guro beskriver, men det er ganske nært? Uansette er jeg glad jeg ikke har hatt vondt i det kneet siden ungdomsskolen! Tenk om man skulle dra med seg alle vondtene opp i fra barndommen og igjennom hele livet da? Huff, nei!

Gine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-Fedon-blodtype-mix med allergiske tilpasninger Svar med sitat