Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 19:37   #5
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Jeg ville definitivt ikke hatt verken svarte fronter eller svart benkeplate. Jeg vil ha LYS på kjøkkenet og det der må da formelig sluke lyset? Tro meg - med årene trenger man bare mer og mer arbeidslys og jeg hadde rett og slett ikke klart å jobbe noe særlig på en kjøkkenbenk som er svart med svarte skap rundt. Men det er jo du som skal like det, ikke jeg. Jeg synes jo til og med eik er alt for mørkt og dystert...

Overskapene hadde jeg nok kuttet ut, trenger du så mye skap da? Vi har riktignok slike skap her hos Lille Gubben, med dører på begge sider, men de er hvite og dessuten har vi ikke sitteplasser langs den øya så den fungerer mer som en romavdeler mellom kjøkkendelen og spise-delen. Men jeg hadde ikke ville hatt den med svarte fronter nei, det tror jeg vil bli fryktelig dominerende.

Men igjen - det er DU som skal like kjøkkenet ditt, ikke jeg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat