Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-05, 12:52   #13
Gine
Medlem

Gine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 53
Gine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt likt

For noen år tilbake målte homøopaten min at kroppen min hadde lagret (var forgiftet?) av kvikksølv, alkohol og kortison... Hun målte også at jeg hadde candida.

Kortison hadde jeg brukt i nesten 30 år - så den er grei å forklare. Ett av symptomene på kortisonforgifning var sånne ille forkjølelsessår på munn eller i nese. Dette var noe som plaget meg flere ganger i året.

Jeg hadde akkurat snekret veranda med impregnerte materialer, de inneholder kvikksølv. Jeg fikk forferdelig eksem på hendene mens jeg drev med dette. (Tror ikke dagens impregnerte materialer inneholder kvikksølv, heldigvis!)

Og alkohol, ja det har vært noen foferdelelig fuktige fester i 20-åra...

Vel, homøopaten anbefalte hvitløk. Naturens eget rensemiddel! Og algetablettene Chlorella A. De var også enestående sa hun.

Jeg tok 4 algetabletter 3 ganger om dagen og et par kapsler med hvitløk. Etter 3 månder kunne ikke homøopaten måle noen forgiftninger. Gikk på candida-kur samtidig.

På eget initiativ har jeg fortsatt med å ta en hvitløkskapsel og 4 algetabletter en gang om dagen, bare som forebyggende...

Gine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-Fedon-blodtype-mix med allergiske tilpasninger Svar med sitat