Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 22:12   #25
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du "sprekker" ikke

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Det stemmer per definisjon ikke. Det er ikke sånn at alle som er inne i ketose (kostindusert) kan si at de følger ketolysekuren - som er en kur, og er ment å ha en begynnelse og en slutt. At mange (meg selv inkludert) kjører egne varianter som i større eller mindre grad er tilpasset og ikke helt følger opplegget, blir jo en annen sak. Når vi snakker om ketolyse - jeg antar vi alle mener ketolysekuren når vi gjør det - må vi jo ta utgangspunkt i kuren slik den er ment å være.

Jeg sa ikke at alle som er i ketose følger ketolyse; jeg sa motsatt. Jeg sa at følger man ketolyse er man i ketose... Det er ørten andre grunner til at man kommer i ketose. Ketolyse er bare en av dem.