Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 10:34   #67
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden

God morgon alle saman! Ja så var det Hovedveiedag igjen, da. Etter 3 måndagar på 102,4 har eg kome ned på 101,6 kg. Det går i rykk og napp, ja. Det kjennest faktisk mest som om eg sit på ei humpedisse. Og jakten på "kva det er som gjer det" held fram. Likevel må eg jo glede meg over positivt resultat i dag, så får vi sjå koss det går. Ikkje så røte gale midjemål heller, men eg lurer på om ikkje alle tidlegare mål har vore målt feil, rett og slett, så -10 cm på ein månad er nok langt frå reellt Men det gir meg i alle fall meire håp om å kome inn i eit av dei lekre korsetta eg har funne meg på nettet. Men eg ventar nok litt til... kanskje ved 85 kg - da treng eg nemlig ikkje ta til takke med største storleiken hos Baci&Farfalle. Dog er det vel gledeleg at eg har kome såpass mykje ned at eg passar inn i dét, hm?

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat