Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 10:42   #30
Echo
Seniormedlem

Echo sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Jeg har sort steinplate, ikke helsort, men med noen blåaktige "spetter" innimellom. Jeg er kjempefornøyd, jeg elsker den benkeplaten. Vi har sånn barløsning med to barstoler mot stue delen, og ingen overskap. Vi har det veldig høyt under taket så det har aldri vært aktuelt heller. Jeg har hengt noen lyslykter til stearin over benkeplaten slik at det på en måte blir et slags visuelt skille mellom stue og kjøkken. Lys lyktene er glass og svart stål. Vi har lys under overskapene og dermed blir det godt med lys selv om du har sort benkeplate. Synes ikke benkeplaten er spesielt vanskelig å holde ren. Jeg har kirsebærtre skap og planen var sorte hvitevarer, men leverandøren klarte ikke å levere det i rimelig tid så det ble rustfritt stål i stedet. Vi har skifer mellom overskap og benkeplate og det er jeg også fornøyd med selvom det selvfølgelig også sluker litt lys.Jeg prøvde å se for meg at jeg skulle ha kjøkkenet i evig tid, jeg syns kjøkken er så dyrt at det er uaktuelt å skulle skifte det ut. Synes kjøkkenet ditt høres spennende ut.

Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat