Sv: Den store felles ED-tråden
Hei alle mann og bakere!
For en herlig helg med gode venninner man ikke har sett på flere år!!!!!
Barna våre har heller ikke møttes alle før, men det var full klaff gitt! Kjempe herlig når det skjer med de man er gald i!
Vi har gått turer i skogen, tent bål, bakt og bare lekt og lekt!
Men må bare fortelle om mine utsvevelser i karbo-verden i helgen!
Jeg har en periode vært lei, om som noen skrev over her har kanskje ikke kroppen vondt av en aldri så liten karbo opptur! Jeg har ikke gjort det før iløpet av hele perioden på ed, så ble det min tur i helgen!
Det ble en liten pepperkake, 2 clementiner, 1 pannekake, 3 små biter 70% kakao sjokolade og 2 små pissastykker. Ja....så eh.....ble litt....men dette ble gjort på tre dager da.....
..men spiste ikke etter middag og er trofast ellers! Idag er det vanlig ED dag igjen
Men det beste av alt var at jeg jeg veide det samme igår som på fredag før jeg dro! Så nå er det bånn gass mot kontroll 15.des!
Grotingeling! Tusen takk for herlige oppskrifter må prøve de peppernøttene tror jeg. Jeg har splenda...kanskje prøve med det!?!?!?
Streber: så lettende med samtale med legen din da....hørtes fornuftig ut! Jeg har lyst å se 1-2 kilo ned før jul, deretter vil jeg se 70-tallet innen januar er omme. Så idag er det bånn gass og treningen skal startes opp igjen!