Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 12:39   #473
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann alle sammenTitti, glemte å svare på spørmålet dittTror mere eller mindre vi sa det i munnen på hverandre at vi kjørte på med fase 1 etter jul for å prøve å kickstarte kroppen etter utskeielesene(kan dere tenke dere de telefonsamtalene våre, like taletrengte begge, doktoren er bergenser og "pasienten"er trønder)2 uker, så fase 2, mener det var en måned-til neste tlf time.

Monica, så fin en helg og tross alt kunne du bikket utfor helt-det har du ikke gjort!Synes ikke det var så ille det der.

Selv har jeg følgt opplegget slavisk-bortsett fra noen ostebiter i salaten OG verdens beste sukkerfri sjokoladeBle litt av den i helgen-vet ikke hvordan det skulle gått om jeg ikke hadde hatt den-så mange fristelser, en hel dag med baking og alle prøvesmakte utenom meg, å så godt det luktet...-nei..må ærlig innrømme jeg håper av HELE meg at jeg "tåler" å bruke denne sjokoladen i ny og ne, for "tåler" jeg det uten å ødelegge kuren kommer jeg til å greie dette riktig bra.(Ja, altså i julen blir det litt riskrem etc, men om sjokoladen kan brukes litt, kan jeg ta fram den alle kveldene resten av familien gasser seg-for mannen gidder ikke noe måtehold i julen, da må ungene få litt ekstra osgå)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat