Åh, i dag tegnet jeg badet som skal være nede. Fargene aner jeg ikke. Aner ikke materialet en gang. Så det er bare valgt noe og er ikke endelig. Badet nede skal være "finbadet" i motsetning til hverdagsbadet/vaskerommet oppe. Så kan jeg dusje og rote oppe til vanlig og så kan det nede være representabelt til enhver tid. Jeg er fornøyd med planløsningen, bortsett fra at veggen med vinduet vil se litt rar ut... Det er på påbygget, og det vil bli kun ett smalt, halvhøyt vindu nesten mot det ene hjørnet... Jeg vil ikke ha vinduer i gangen, fordi der vil jeg ha garderobeskap over hele den veggen. Jaja... Det var ikke så mye å velge mellom i det tegneprogrammet (viseno), men vegghengt toalett, noe vaskgreier og to skap (muligens høyskap) langs veggen til høyre. Og så er det plass til en skittentøyskurv innerst i hjørnet med vinduet. Men fantastiske naboen som er ex-rørlegger som tipset meg om at man kan få hjørneboblebad-og-steamdusj til ti-tolv tusen! Funksjoner: - Steam - Ryggmassasje - Akupunkturmassasje - Fotmassasje - Troperegn (takdusj) - Justerbar hånddusj - FM Radio - CD/MP3 tilkobling - Høyttalere - Rensesystem (ozonsterilisering) - Fjernkontroll - Fluoriserende display - Computerstyring - 6mm herdet glass - Ventilator - Steam tempratur og tidsinnstilling - Bakgrunnslys - Taklampe - Nødstopp - Speil - Dusjhyller - Hånklestativ - Nakkeputer Jeg var hos sønnen hans og sjekket det ut. Det så enda bedre ut når det var installert. Lys og greier. Rett og slett orgasmisk! Det så så nice ut at jeg nesten hadde lyst til å flytte inn i steambadet hans! Jeg glemte å spørre hvor de kjøpte dem. Håper jeg også får tak i en slik en til en så fin pris.