Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 18:33   #479
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere.

Var visst en stund siden jeg var innom.

Helgen kom og gikk. Godt å ha matlyst igjen.

Det ble litt pinnekjøtt på Ikea, det gikk helt fint faktisk, ble bare veldig mett.
Spiste bare litt kålrotstappe ved siden av. Den var ikke noe å skryte av. Kjøttet var helt greit...

Fått ryddet og gjort i stand gjesterom/kontor i helgen. Det ble veldig bra. Godt med litt orden.

Har blitt litt lite ED-mat, glemte helt å bestille forrige uke, så ikke så mye å velge i, men jeg har bare spist lavkarbo ved siden av da. Ingen utskeielser sånn sett, men blir fort fase 3 i stedet for fase 2, men tror det går greit på vekta. Det gjenstår å se i midten av uka.

Så mye godt du har laget, Grotingeling. Jeg handlet forresten litt sukkerfrie kaker på Ikea.

Monica, det kunne vært mye verre utskeielse, håper du nøt det med god samvittighet!

Streber, sikkert ikke dumt med fase 1 et par uker i januar nei. Kanskje jeg skal gjøre det samme. Får snakke med Sofie neste uke og høre.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat