Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 01:14   #19
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan dere si om dette er riktig?

Opprinnelig lagt inn av Jarrasann, her.

Helt riktig, men man må ett sted begynne.

Og vil man se resultater kan man like gjerne begynne i den nedre del av hva Torkil mener er god lut for å sette i gang prosessen, dvs 1000-2000 kcal.

Og det er akkurat dette med under/overspising som er så vanskelig.
Ser man ikke fremdrift tror jeg det beste man kan gjøre er å se enda mer nøye på hva man spiser.

Selv prøvde jeg "fornuftsmoddellen" i 6 uker uten å miste noe som helst, bortsett fra motivasjonen.
Når jeg satte det i system raste jeg 4 kilo på en uke, fikk metthetsfølelsen og motivasjonen vokste til nye høyder.

Nå er jeg faktisk jevnere mett og har et mindre sug enn når jeg spiste 1500 kcal mer pr dag.
Hvorfor? Sannsynligvis fordi jeg har fått igang fettforbrenningen, og det er vel det det hele handler om?

Men, det er bare et tips.

Ja. Faren er at nettop fettforbrenningen nedsettes hvis kalori-inntaket blir for lavt. En generell regel for kvinner er: ikke gå lavere enn 1300 pr dag, men dette er som sagt kun generelt, man må tilpasse tallet til hvert individ. Ellers enig i at system/kontroll og at en passer på å ikke få i seg for mange kalorier har effekt.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat