Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 16:29   #214
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Vi har nok litt forskjellig oppfatning av hva som er ampert. For å være helt alvorlig for en gangs skyld, syns jeg at de aller fleste svarer på en fin måte innledningsvis. Mange her inne har mye faktisk kunnskap om lavkarbo, samtidig som mange også har lang erfaring med egen kropp på lavkarbokosthold. Når man blir møtt med holdningen "jeg-tror-fett-er-usunt-uansett-hva-du-sier" i en diskusjon vises svært lite ydmykhet når man kommer som ny inn på et forum.

-

Hvis det er meg du siterer til,så har jeg aldri sagt at fett er usunt uansett hva du tror.Det jeg sa var at jeg føler meg ikke vel med for mye fett i kosten ,for da føler JEG meg usunn.Fett er ikke usunt i normale mengder,men vi trenger proteiner å litt karbohydrater også.Nå understreker jeg at dette mener jeg er best for meg,ikke alle andre.Jeg er for lavkarbo jeg å,men føler meg best med over 20 karb pr dag,og jeg spiser mindre fett og teller kalorier,men dette er min måte .Trenger ikke være best for alle andre.Jeg trener mye,og det blir også lettere med noen karber.Lindberg høres bra ut for meg,og går nok over mere retning det snart.Nå er jeg på 5 uka psmf.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat