Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 17:11   #16
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer

Lykke til i morgen!

Jeg tok selv brystreduksjon for ca. 10 år siden, og det har jeg ikke angret på ett sekund på! Store bryster er tungt å bære på, og det som er tungt pleier som regel å henge... Jeg følte meg så utrolig svær og bevegelseshemmet med de digre brø'a. Måtte holde på de når jeg løp til bussen, og valgte klær som skjulte størrelsen, og jeg måtte nesten bære dem med meg over når jeg snudde meg i sengen.

Etter operasjonen gikk jeg gradvis opp 20 kilo i vekt iløpet av 5-6 år, og brystene ble store igjen men ikke den dimmen som var før. Tok vekk en halv kilo på hver pupp.

Det eneste jeg angrer på i dag, er at jeg ikke tok MER! Jeg sa til kirurgen at jeg ville ha C-cup, men det har jeg aldri klart å få på meg selv ikke rett etter operasjonen. Jeg skulle sagt B. Eller A. Da hadde de sikkert vært i normal størrelse i dag.

Igjen lykke til - og lykke til med valget du tar!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat