Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 17:51   #86
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor er lavkarbotilhengere mer "alternative" enn andre?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

At Marevan mister noe effekt hvis pasienten tar store mengder k-vitamin (for det er det som skjer, ikke at det slutter å virke) er velkjent. Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom dette fenomenet og manglende dokumentert effekt på naturmedisin. Beklager!

-

Er det ikke rart at når effekten av naturmedisin blir dokumentert så har det skjedd at noen har tatt patent på den og den blir innlemmet som legemedisin??

MYE av dagens legemedisin begynte en gang i verden som naturmedisin...

Kan du kanskje forklare meg hvorfor jeg ikke hadde noen effekt av Diural?? Jeg tok som sagt meget store doser, men hjalp ikke det spøtt.. Det ER jo dokumentert at Diural er vanndrivende???