Tråd: Hobby
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-05, 23:10   #1
Blåveispiken
Juniormedlem

Blåveispiken sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Alder: 59
Blåveispiken har en fantastisk aura rundt segBlåveispiken har en fantastisk aura rundt seg

Hobby

Hva driver Dere med på fritida da ? Utenom å tenke karbo.
Har Dere noen spennende hobbyer å fortelle om??
Jeg er hel frelst på håndarbeid.Jeg lærte meg å hekle da jeg var ca7 år av min bestemor. Lager gardinkapper og duker i alle fasonger. Har brodert mangen bilder som pryder veggene her i huset, har og blitt noen gaver. Det siste som eg bare måtte prøver var strikkemaskin. Fekk kjøpt ei som var lite brukt, en kort innføring og så var eg i gang. Kjempegøy. Har strikket en del vesker i ull og så tover eg de, gøy . Det kan anbefales, det går fort også. Det som tar tid er montering og festing av tråer, spesielt hvist en bruker mangen farger.
Men nå er det bare tung motorsykkel som står i hode mitt. Holder på å lese teorien, skal ta prøven om noen dager.Så får vi se hvordan det går, gir meg ikkje så lett. Så får kjøretimene komme til neste år. Har pr.i dag en Vespa Scooter ET4. 50ccm. Perlemor lakk. Det er såååååååå befriende og kunne sette seg på scooteren og kjenne sommervinden. ja ja drømmer meg heilt bort nå.
Skal bli spennende og høre hva Dere driver med.