Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 22:45   #19
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer

Opprinnelig lagt inn av Echo, her.

Det skal jeg jammen gjøre! Men jeg får i hvertfall ikke på meg noe mindre rundt brystkassa enn 80. Jeg må jo ha den "ramma" jeg da Jeg veier 60 kilo så det er ikke det at jeg har så fryktelig mye flesk over ribbeina akkurat Jeg skal snarest komme meg til en skikkelig undertøys butikk, har aldri våget meg inn der, pleier ikke å kjøpe bh i den prisklassen så det har vært litt avskrekkende!

Min erfaring fra She i Trondheim er at damene som jobber der er kjempesøte! Men vær forberedt på å måtte kle av deg og bli klemt og skviset og dyttet i puppene! De damene har sett det meste og er vant til det meste og de fikk i alle fall meg til å føle meg fullstendig avslappet.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat