Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 23:21   #37
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Angående sporer... Jeg har forresten også en liten "beef" med byggefirmaet som snekkeren bruker. Jeg var og så på Huntonit-veggplater (sånne fantastisk veggplater som er ferdigmalt og bare å smekke opp på stenderne) og alle sammen hadde sporer. Type sånt liksom:

De hadde en type med kun sporer på kantene, altså hvert sekstiende cm. Men spor ble det uansett, det fantes ikke uten, påstod de.

Jeg ble lite fornøyd. Faren min var lite lysten på veggplate, sparkel, tapet og sånt over alt og sa klart ifra at han kom ikke til å hjelpe til med det overalt. Noen få vegger var greit, men hvis jeg skulle ha nesten hele huset, så fikk jeg gjøre det selv. Og min personlige smak er at malt panel er butt ugly. Jeg kunne hatt det i ei hytte, men i huset mitt? NEI!

Jeg fant selvfølgelig flate plater på nettet på Huntonit sine sider da jeg kom hjem. Selvfølgelig finnes det, dumme byggefirmafolk! Grrr!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat