Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 23:30   #38
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hva er utforingene? På den hvite stikker rammen rundt glasset ut fra døra, men resten er hull inn i døra. På teakdøra stikker alle detaljer ut fra døra. Hvis det var svar på spørsmålet ditt.

Jeg antar hun mener om utforingene er limt på døra eller om de er frest ut i samme treet som selve døra. Vi har "eikedører" hvor utforingene er pålimte og jeg synes de er stygge... Men det sier jeg jo ikke til Lille Gubben som liker dørene sine veldig godt og som får hysterisk anfall om jeg så mye som tenker på å henge opp noe på dem. I år ble adventskransen hengt under vinduet ved siden av døren. *hehe*

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat