Tråd: Krom?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-05, 01:34   #26
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Kjære ANexiel! Jeg blir aldeles matt av å høre at du har pleid å spise to-tre ganger i uken. Vennen min, dette er IKKE normalt. Jeg håper - sammen med andre her - at du har jevnlig kontakt med lege. Hvis ikke: Oppsøk lege øyeblikkelig!

Hvorfor har du valgt å kalle deg Anexiel?? Høres veldig likt anoreksi for meg. Og om du ikke har det, er det DET du driver og legger opp til nå.

Nei, vi har ikke noen ekspertise på sånt, vi er ikke leger, vi kan ikke diagnostisere og ikke behandle. Men vi vet når noe blir feil angående kosthold. Vær så snill, vennen min, gå til lege. Du trenger at noen tar tak idette. Du kommer HELT GARANTERT til å ødelegge deg hvis du ikke gjør det. PLEASE! Du skremmer meg virkelig nå! Du MÅ få orden på dette!

Husk, vi her på forumet støtter deg! Du har oss, og oss kan du alltid snakke med! Men bare VÆR SÅ SNILL og oppsøk hjelp! For det du beskriver, er regelrett livsfarlig!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse