Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 11:25   #71
ChristineSixteen
Medlem

ChristineSixteen sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 41
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Er så utrolig glad og lettet!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men du skal ikke skjæres oppover, det var der det gjorde vondt. Nederst i magen var det ikke så ille, det var ca. fra navlen og opp det var grusomt vondt. Inni. Så du slipper jo unna den biten uansett.

Eller ...? Hvordan blir det egentlig med sying av muskler når man ikke skjæres opp slik jeg ble? Når man kun tar den nederste delen? De kommer jo ikke til oppover da?

Og så leser jeg at du skal ta puppene i samme slengen, da blir det nok litt verre ja. Men du overlever, og som sagt så er det SÅÅÅ verdt det.

Selvom man ikke skjæres oppover magen, så kan de fortsatt sy magemusklene oppover. Det de gjør er at de løsner huden helt opp til puppene, og fettsuger under huden. Når huden er løsnet helt opp har de tilgang til magemusklene, og kan sy det de trenger. Etterpå drar de huden ned og skjærer av overflødig hud

Denne siden viser godt hvordan det gjøres: http://www.plastikkirurgi.nu/operasj...p-mageplastikk

Magen min blir rett og slett skrelt

ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat