Tråd: Kjempetrist
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 14:09   #19
Timiane
Seniormedlem

Timiane sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Kjempe trist:(

Jeg kan fortelle deg litt om hva jeg har gjort. Jeg er 35 år gått så mye opp og ned i vekt at jeg mistet troen på at jeg virkelig kunne få en normal livstil. Avhengig av brød,sjokolade ja nesten alt. Jeg var veldig skeptisk til disse lav karbo greiene, men fant veien hit inn og har ved hjelp av å lese meg opp, gode råd og tips av disse fantastiske menneskene her inne og en viljestyrke som bare er blitt sterkere etterhvert som resultatene har kommet.
Noen viktige tips;
Bestem deg for en bestemt livstil. (ketolyse passet for med)
Bestem deg for å følge denne. (Vanskelig i begynnelsen- Det blir bedre)
Ta deg selv alvorlig- Bruk tiden godt. (Om jeg er flink nå, vil jeg være fornøyd til sommeren)
Skill mellom kortsiktige og langsiktige mål- DE BØR VÆRE REALISTISKE.
Hverdagen teller ( det er lov å skeie ut av og til).
Få rutiner på ting, Måltider, mosjon( trenger ikke være hard trening) rutinene må være levelig med.
Trivsel i hverdagen ( mange ganger trenger man ikke gjøre de store endringene for å få det bedre.)

Kunne sikkert skrevet mere. Alt passer ikke for alle, men det er viktig å finne styrken i seg selv å komme igang.
For meg er dette blitt en livsstil, men jeg har hatt mange runder med meg selv for å holde ut... Men idag har jeg kun lyst på lav karbo, for maten er bedre, jeg føler med bedre. Og brød og poteter osv gjør med bare oppblåst og energiløs.

Lykke til. Håper du finner styrken til å komme igang aikens.
Kan jeg- så kan du- Bare å spørre om det er noe du lurer på

Håper dette kan være til hjelp.

Sist redigert av Timiane : 08-12-10 kl 14:17.
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat