Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Tror dere er inne på noe veldig lurt der, jeg forspiste meg på lavkarbo-Sarah Bernard for et par år siden, helt nydelige, men det ble alt for masse.
Tror også det er lurere å bare unne seg litt av det "ulovlige" og heller ta en ekstra bar o.l.
Monika, jeg her ikke fått meg meg at du har begynt med knekkebrød, er det slike som du baker selv? 
Ja de bakes selv. Kun solsikkekjerner, sesamfrø, linfrø, kruskakli og fiberhusk, salt, splenda og vann! De er kjempe gode! Bedre enn vanlige. Grunnen er at magen min har vært helt umulig siden jeg begynte på ED! Jeg fikk også hemorider under siste fødsel og de kom tilbake når jeg begynte på ED ( sorry ekkelt tema, men mange lider av det og det er ganske vanlig, men veldig kjipt å nevne... ).
I tillegg har jeg gått på jern tabletter og det ble rett og slett for ubehagelig og vondt. Jeg vegret meg for å spise til slutt...men nå er alt normalt igjen og jeg spiser de til frokost istedenfor sjokolade-frokost blandingen. Jeg drikke masse vann til frokost sammen med alle vitaminene og oljekapslene. Jeg er mett kjemplenge. Knekkebrødet syntes nesten ikke under masse salatblader, ost, skinke og paperika eller agurk.
For å holde ut dette opplegget skal jo kroppen fungere underveis. Noe må man bare tilpasses....
Sarah Bernard er jo bare himmelsk...ja der hadde npk jeg gått amok ja...he, he, he!