Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 22:14   #496
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica, jeg har sett oppskriften på facebook, tror også det opprinnelig er oppskriften fra Sofie Hexenberg sin bok...

Kjempesmart å spise disse slik at du får regulert magen. Jeg smakte noen av søsteren min i sommer, men fikk så vondt i magen av de, men mulig det bare var uvant. Hemorider er no dritt, bokstavelig talt (), så gjør alt for å unngå det!!

Streber, så fantastisk med 1,5 ned siden sist, dette går i rykk og napp, men jammen fikk du ikke lønn for strevet. Kjempebra.

Jeg glemte vekta i morges, hadde en litt hissig sønn her med klesproblemer, så fokuset var der i dag, men i morges kryper jeg oppå vekta og håper på det beste. :ber:

Sitter her med litt rødt i glasset og soyanøtter, har fått hentelapp fra ED, så i morgen blir det litt utvalg og produkter i hus igjen.

Ha en fin kveld alle dere flinke ED'er!

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat