Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-10, 09:47   #10
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: I ketose men går ikke ned i vekt...

Ketose er ikke ensbetydende med vektnedgang, selv om det ofte fremstilles sånn. Man må også spise riktig, det er ytterst viktig. Hva som er riktig er vanskelig å svare på for det som fungerer for meg fungerer ikke nødvendigvis for deg.

Mitt beste råd er å velge deg en kostholdsfilosofi (f.eks ketolyse)også lese deg opp på den og følge den. "A little bit of this and a little bit of that" kan fort så feil ut når man er nybegynner (har prøvd selv) også spiser man ikke riktig. Atkinsbarer bør også være nødløsning eller kos i sjelden tilfeller og ikke måltid.

Det er nå en gang sånn at dette ikke går av seg selv og man må ruke en del tid for å sette seg inn i det.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat