Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-10, 10:32   #13
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor er ketolyseboken et must?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Det stemmer, og hvis man allerede vet litt om hva-og-hvordan, kommer man langt med forum og sunn fornuft. Men hvis man er ny og har hodet fullt av livslang lære om at fett er farlig, fett er usunt? Da skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor man begynner på kuren uten å ha gått inn for å hente mer informasjon først.

Veldig mange spørsmål dukker opp av typen "Jeg er så redd..." "Blir dette for mye fett?" "Er ikke dette usunt i lengden?" "Jeg får så dårlig samvittighet av å spise dette" - disse synes jeg tyder på litt mangelfull forståelse av de grunnleggende prinsippene ved (blant annet) ketolysekuren, og da er boka langt på vei det enkleste og beste hjelpemiddelet for å forklare hva, hvordan og hvorfor.

Signerer!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat